Connect with us

Oh! Media

pelakon bbnu

Oh! Artis

Pelakon BBNU Dengan Yakin Nyatakan Mahu Bawa Watak Terlarang

Ni siapa pula mengaku nak berlakon bawa watak gay ni? Rasanya korang yang mengikuti perkembangan pelakon BBNU ni mesti kenal dengan Nabil Aqil yang baru jer berusia 25 tahun.

Kata Nabil, dia mahu mencabar diri dan memperbaiki mutu serta corak lakonannya. Disebabkan itu, dia teringin sangat bawa watak seorang lelaki yang sukakan jantina sejenis atau songsang ni.

IKLAN

Mengapa? Sebab saya yakin saya boleh bawa watak ‘gay boy’ sebab sekeliling saya pun ramai orang sebegitu. Jadi, saya dapat terima dan dah dalami cara mereka, cara percakapan dan cara jalan.

Bukan itu je, Nabil juga teringin bawa watak seorang yang murung dan gangster. Tapi tulah, muka Nabil ni jambu sangat tau. Kah! Apapun, selamat maju jaya buat Nabil dan kalau dapat watak macam tu harap kuatkan hati untuk terus jadi lelaki sejati ok.

Kredit: TikTok

 + Baca respon pembaca di Facebook dan Telegram Oh! Media.


@ohmedia

Dah kenapa nak scam orang pulak ni. Tak milek sungguh!

♬ original sound – Oh! Media – Oh! Media

Sayalah penulis sepenuh masa di Oh! Media yang selalu temani awak di saat susah nak tidur tu. Nak tahu apa yang terkini dan viral boleh cari nama abang ok!

Lagi dalam kategori Oh! Artis

Ke Atas