Connect with us

Oh! Media

“Kau Cakap Ada Gambar Bogel Aku. Dedahkan Je!”- Dr. Erin Serabut Dengan Ugutan Individu Ini

dr. erin

Oh! Artis

“Kau Cakap Ada Gambar Bogel Aku. Dedahkan Je!”- Dr. Erin Serabut Dengan Ugutan Individu Ini

Dah lama tak dengar cerita Dr. Erin, bekas isteri pendakwah bebas, Da’i Farhan kan? Tapi bila naik jer nama Dr. Erin ni, mesti ada jer isu yang tak sedap kita dengar.

ADVERTISEMENT

BACA: “Akak Bukan 24 Jam Free Hair’ – Bekas Isteri Da’i Farhan Dah Tukar Imej?

Terbaru, Dr. Erin meluahkan rasa bengangnya selepas diugut seorang wanita yang mendakwa akan menyebarkan gambar bogelnya.

Dr. Erin bagaimanapun tak gentar dengan ugutan wanita terbabit yang dikenali sebagai ‘tebuan’. Tidak mendedahkan lebih lanjut, Dr. Erin hanya memaklumkan wanita itu adalah teman wanita kepada salah seorang bekas suami Dr. Erin sebelum ini.

Tak ada lelaki lain yang pernah dapat gambar bogelnya…

Dia menegaskan dia tidak kisah apa orang nak kata tentang dirinya dan akan mendedahkan banyak lagi nama yang sering memburukkan namanya selama 2 tahun ni.

Kau cakap ada gambar bogel aku. Tak payah nak ugut-ugut, dedahkan je! Aku pun nak tengok gambar aku tu.

Fanatik betul kau dengan aku sampai gambr bogel pun ada. Sebab tiada lagi lelaki dapat gambar bogel aku. Korang memang terlalu taksub dengan aku eh?

Nafi guna ilmu sihir pikat lelaki

Dalam pada itu, dia turut menafikan tuduhan telah menggunakan ilmu sihir sebab kalau betul, sudah tentu semua pasangannya sebelum ni tunduh dan dengar kata.

Wahai netizen Malaysia, memang saya kahwin banyak kali tetapi suami pertama dah arwah, jadi saya tak boleh sentuh. Lelaki kedua sebab dia ambil ice (dadah), oukul saya sampai cedera dan tak mahu kerja.

Ketiga saya pisah dengan dia sebab dia gay. Lepas itu laki kaki betina dan kaki pukul. Lepas tu Paan (Da’i Farhan). Kemudian boyfriend ‘tebuan’ ni dan lepas itu yang Sabah.

Lelaki dari Sabah yang dimaksudkan yang juga tidak bertahan lama.

Kredit: mStar

+ Baca respon pembaca di Facebook dan Telegram Oh!Media.

Lagi dalam kategori Oh! Artis

30 Hari Paling Trending

ohmedia telegram group
Ke Atas