Connect with us

“You Have 2 Weeks From Now To Do A Public Apology, If Not…” – Haneesya Hanee

Umum

“You Have 2 Weeks From Now To Do A Public Apology, If Not…” – Haneesya Hanee

Haa siapa yang suka mengutuk Haneesya Hanee hari tu? Habislah korang! Sekarang ni ibu Haneesya dah buat report polis terhadap netizen yang mengutuk anaknya, Haneesya Hanee hitam. Haa padan muka korang! Tahu pula takut ya?


Baru-baru ini Haneesya memuatnaik sebuah video ibunya tentang dua pemilik akaun Twitter iaitu @akustikajalanan dan juga @JefriiMY yang menghina Haneesya. Siap memberi peringatan lagi ada dua minggu je untuk buat permohonan maaf secara umum.


Kalau diorang tak buat permohonan maaf depan orang ramai, ibu Haneesya nak bawa kes ni sampai mahkamah. Uish! Macam kes Jasmin Hamid hari tu. Haa elok sangat lah tu, biar sedar sikit orang yang suka cyber bullying ni.

Sesuka hati je nak mengutuk fizikal orang. Korang pun tahu kan kita semua ciptaan Allah SWT dan tak ada manusia yang sempurna dekat atas muka bumi ni. So lepas ni siapa komen negatif, sis nak buat report juga lah! Hehehe.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Media Public


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top