Connect with us

“Suami Suka Makan Buah, Tapi Bukan Buah Dada” – Faye Kusairi

Umum

“Suami Suka Makan Buah, Tapi Bukan Buah Dada” – Faye Kusairi

Dah lama kita tak dengar pasal Faye Kusairi kan sejak dia bergelar ibu? Haaa sebab dia tengah sibuk dengan business dia menjual produk kesihatan, tak kiralah lelaki ke perempuan. Dua-dua pun boleh.

Kebanyakan orang yang ada business ni macam-macam marketing dia boleh buat untuk tarikkan perhatian pembeli kan. Buat benda bodoh pun, senang-senang business boleh naik. Baru-baru ini, Faye ada upload satu video suaminya yang tengah makan produk kesihatannya dengan caption yang berbunyi pelik.


Hmm apapun setiap orang lain cara lain strategi kalau nak naikkan business dia. Harap selepas ni tak ada orang buat benda-benda pelik ya kalau nak buat marketing tu jadi.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Moto Vlog


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top