Connect with us

Aidil Buat Laporan Polis, Rita Rudaini Dedah Bukti Diganggu Zarema Zainal?

Umum

Aidil Buat Laporan Polis, Rita Rudaini Dedah Bukti Diganggu Zarema Zainal?

Pelakon cantik Rita Rudaini yang sering dihimpit dengan pelbagai kontroversi rumahtangganya yang lalu dengan bekas suami Aidil Zafuan kini sekali lagi menimbulkan isu baru iaitu mendedahkan bukti kononnya dia telah diganggu oleh isteri Aidil iaitu Zarema Zainal.

Rita yang mendedahkan nombor telefon yang membuat panggilan kepadanya melalui laman sosial Instagram dengan kapsyen seperti dibawah;

“Alahaiiiiiiii..nak apa kacau org mlm2 niiii…org tgh sibuk nk bg ank2 tido laaa oiii…xcukup skodeng kt ig,skodeng watsap i olls u ollss….Kan dah terkantoiii..ALLAH marah tuu…nak apa kol2 ni alahaiiiiii 😂😂😂😂 jgn main2 dgn i olls ye…klau xberapa bijak tu tolg simpan bodoh bengap tu dlm poket 😂 jgn nk tunjuk sgt,xberapa bagus laaa 😂 nasib laa i olls ni ada rasa kesian skit kt u olls ni oii,klau tidak i olls letak terus nama u olls yg terpampang kuar kt screen watsap td…satu msia tau…tp i olls hati xsebusuk u olls 😂😂 #memangsahsakitotakkau ni #memangsahsaikotahapdewakauni #Certekacertekasape 😂😂 byk masa sgt la tuuu smpai WATSAP i olls pon di skodeng n siap simpan no i olls 😂 wowww teruja sgguh i olls ada peminat fanatik mcm u olls ☺️👍 #jgnskodengsgtnanntimental #jgnjgnjgnnntidptbarahotak #jgnlamainkolkolsysmpaipagi KASI TUNJUK NUMBER DIA SKIT..SEKARANG SAPE YG GILA? 😂 TEPUK OTAK TANYA DIRI SENDIRI 😂 U OLLS CEK SENDIRI LAH KT CELCOM NAMA DIA OR CUBA KOL KACAU DIA PLAK..ASYIK DIA JE KOL KACAU ORG 😂 YA ALLAH lindungi kami ank beranak dr mereka yg menzalimi kami..😌”

Gambar yang dikirimkan kepada kami melalui inbox Oh! Media. Nampak perbezaan nombor disitu.

Manakala bagi pihak Aidil pula, menerusi gambar yang dimuatnaik oleh pemain bola sepak itu dilihat telah membuat satu laporan polis, namun tiada sebarang maklumat lanjut tentang perkara berkenaan. Aidil hanya menyatakan “Selesai membuat laporan polis.wait and see.😊”

OHMEDIA: Sejauh mana kebenarannya. Hanya mereka yang terlibat sahajalah yang tahu? 

——————————————

Persedian awal menjelang raya. Jualan awal gila gila di Beautylace dari RM11.00 sahaja.

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Mencipta Oh! Media sejak dari dalam perut mak lagi. Hi Awak!

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top