Connect with us

Luahan Kenapa Peminat Ni Benci dan Menyesal Sokong Zul Ariffin

Umum

Luahan Kenapa Peminat Ni Benci dan Menyesal Sokong Zul Ariffin

 

Bukan mudah untuk menjadi artis mahupun selebriti. Berhadapan dengan situasi peminat ingin bergambar tak kira dimana itu perkara biasa. Namun, bergantung pada artis itu sendiri untuk menangani situasi itu dengan cara baik mahupun buruk.

Terbaru, satu luahan daripada salah seorang peminat pelakon sado Zul Ariffin mendedahkan bahawa dia berasa sangat kecewa dan menyesal menyokong pelakon itu sehingga memenangi anugerah kerana sikapnya ketika meminta untuk bergambar.

Berikut merupakan luahan peminat tersebut;

“Aku sangat tak puas hati dengan ZUL ARIFFIN. Baru je sebentar tadi dekat KLIA 2, kawan aku nak bergambar dengan ZUL ARIFFIN.

“Aku fahamlah, dia baru ‘just arrive’ balik berjimba dengan Gayatri Su Lin Pillai. Dia boleh cakap,
“Eh korang ni, tak nampak ke dengan family aku ni? Penat, baru je sampai. Okaylah, meh la cepat ambil gambar.”

“Sial la lu babi, pukimak punya Zul Ariffin. Kau ingat baru menang 1, 2 anugerah ABPBH hari tu, kau dah boleh sombong ke? Nak je aku dengan kawan aku cakap, “Tak payahlah ambil gambar, sombong,” tapi nak jaga air muka kau depan orang ramai, aku gagahkan juga ambil gambar kau dengan kawan aku tadi.

“Kalau kau tak suka jadi public figure, jangan jadi artis!!! Pakailah rambut palsu ke, pakai topeng ke. Ambil gambar 1, 2 minit pun, bukan 2, 3 jam pun. Tapi 2 saat je. Memang babi pun la mamat ni.
Kalau siapa-siapa tak percaya, aku ada gambar dia dengan member aku.

“Kalau kau nak tahu, Zul Ariffin, kau menang ABPBH hari itu sebab kitorang yang peminat bodoh kau ni lah yang undi kau. Memang sumpah aku benci dengan kau sekarang. Menyesal beb!!!
Masih ingat lagi kata-kata kau kat telinga aku ni. Suweiii.

“Aku nanti boleh bagi gambar yang kita tangkap tadi. Zul Ariffin hanya pandai bermuka-muka depan wartawan dan cakap yang manis-manis sahaja tapi hakikat cam celaka.

Sebelum ini, kami ada mendengar desus desus dikalangan wartawan dan peminat bahawa Zul kini kian berubah, namun pelakon Rindu Awak 200% itu menafikan perkara tersebut.

————————————————————

https://www.facebook.com/ohperfumenista

Dapatkan perfume pelbagai jenama dengan harga yang giler murah di OH! PERFUMENISTA. Dijamin berkualiti tinggi dan memuaskan hati.  
Hotline : 0122553390

Apapun, pastinya dalam keadaan apa sekalipun para artis harus melayani peminat dengan cara yang bijak dan baik kerana tanpa peminat siapalah artis kan?

OHMEDIA: Well! Setiap perkara pasti ada penjelasannya. Kita tunggu penjelasan dari pihak Zul pula.

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Mencipta Oh! Media sejak dari dalam perut mak lagi. Hi Awak!

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top