Connect with us

Lima Iklan Yang Kembalikan Kenangan Nostalgia

Oh! Youtube

Lima Iklan Yang Kembalikan Kenangan Nostalgia

Hai gais, harini sis nak imbas kembali sikit kenangan-kenangan semasa waktu kecil dulu. Korang mesti ada tengok tv kan dekat rumah? mesti korang tahu punya iklan-iklan ni.

Kalau korang budak 90an mesti korang tahu punya lah kecuali kalau korang tak tengok tv hmm yang tu sis tak boleh tolong la.

So jom tengok video ni untuk tahu iklan apa yang sis maksudkan. Jangan lupa komen iklan-iklan lain yang ditayangkan masa zaman dulu yang korang masih ingat sampai sekarang tau.

Penulis content & Ketua Multimedia di Oh! Media. Memastikan pelbagai content menarik dapat dicipta khas untuk Oh! Media sahaja.

Comments

Lagi dalam kategori Oh! Youtube

To Top