Connect with us

(Lihat) Aksi Zarina Anjoulie Yang Buatkan Ramai Orang Tergamam!

Umum

(Lihat) Aksi Zarina Anjoulie Yang Buatkan Ramai Orang Tergamam!

Baru-baru ini Zarina Anjoulie memuatnaik sebuah video di Insta Story miliknya memakai pakaian yang boleh buat biji mata korang tersembul keluar tau! Apa nak jadi dengan artis sekarang ni? Sis percaya bukan artis je berpakaian macam ni malah orang yang di luar sana pun sama je.

Sis harap Zarina betul-betul kesal dengan apa yang berlaku dan mengambilnya sebagai iktibar. Sebagai seorang artis, kenalah tunjuk contoh yang baik kepada rakyat Malaysia sebagai satu inspirasi. Bukan buat macam ni. Sis kecewa betul tengok umat Islam makin ramai perangai macam ni tau.

Kalau korang nak tengok video Zarina Anjoulie payung aset dia, boleh klik di sini dan jangan lupa bagi komen okay! Sis doakan Zarina Anjoulie mendapat hidayah pada satu hari nanti dan menutup aurat macam dulu. Kan manis!

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Media Makan


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

Trending

To Top