Connect with us

Irfan Harris Tayang **** Di Media Sosial

Umum

Irfan Harris Tayang **** Di Media Sosial

Amboi nakal betul si Irfan Harris ni ya? Honey Irfan pun kemain suka tengok gambar tu. Korang nak tahu tak baru-baru ni Irfan Harris memuatnaik gambarnya di Instagram, @irfannharis.

Belanja ke tu? Dalam gambar itu, Irfan Harris memakai baju kemeja warna putih dan jacket denim tetapi…baju tidak berbutang gais! Rata-rata ramai pengikutnya memuji dan memberi komen nakal di gambar tersebut.

Alaaa bulu dada tu bukan aurat pun guys, belanja sekali sekala takpe kan honey.

A post shared by Irfan Haris / Honey (@irfannharis) on



+ Baca respon pembaca Oh! Media


Oh Youtube



Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

Trending

To Top