Connect with us

Instagram Elyana Kena Hack? Alamak!

Umum

Instagram Elyana Kena Hack? Alamak!

Alamak! Instagram Elyana kena hack sejak hari Rabu oleh pihak yang tak bertanggungjawab. Haih ni mesti orang yang tak ada life ni sesuka hati nak hack Instagram orang lain. Kesian Elyana, habis semua gambar dia termasuklah gambar anak-anak dia.

Maunya dia tak menangis! Sedih lah sebab ada gambar anak dia, momen yang tak boleh dilupakan. Adakah korang bahagia lepas hack Instagram orang tu? Korang dapat apa? Kepuasan? Tak baik buat orang, esok lusa kita pula kena balik.


Cuba korang bayangkan daripada 870,000 followers di Instagram terus kurang ke bawah 2,000 followers. Haih, tak kan dengan Elyana pun kau nak dengki? Tak suka jangan follow, buat hal korang masing-masing. Bukannya Elyana kacau life korang pun.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Moto Vlog


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top