Connect with us

Oh! Media

Empat Selebriti Yang Dikurniakan Anak Kembar

Oh! Youtube

Empat Selebriti Yang Dikurniakan Anak Kembar

Hai gais, korang tahu tak selebriti yang lahirkan anak kembar? Mesti ada yang tahu dan ada yang tak kan? so mari sini sis nak kongsikan dekat korang siapakah selebriti tersebut.

Dekat sini ada pasangan kembar lelaki, pasangan kembar perempuan dan pasangan kembar lain jantina iaitu lelaki dan perempuan.

Ada yang dah besar dan ada masih kecil lagi. Comel je tengok dorang ni tau . Lepastu yang dah besar pula nampak cantik dan handsome pula tau! Wah tengok la anak siapakan. Mak ayah dorang pun cantik dan handsome belaka mana taknya anak terikut sekali muka dorang.

Korang nak tahu siapakah selebriti yang sis maksudkan tu? Haa jom la tengok video ni!

Penulis content & Ketua Multimedia di Oh! Media. Memastikan pelbagai content menarik dapat dicipta khas untuk Oh! Media sahaja.

Comments

Lagi dalam kategori Oh! Youtube

Trending

To Top