Connect with us

Catriona Ross Buat Pembedahan Plastik? Biar Betul!?

Umum

Catriona Ross Buat Pembedahan Plastik? Biar Betul!?

Aduh, buat hal pula sis Catriona Ross ni! Baru-baru ini Catriona Ross memuatnaik sebuah gambarnya di Instagram. Memang berbeza betul muka dia yang sekarang dengan yang dulu. Adakah dia membuat pembedahan plastik dekat muka? Tak pasal-pasal dia dapat kecaman daripada netizen tau. Sis rasa lah kan gambar yang dimuatnaik tu adalah gambar edit je.


Korang rasa macam mana? Sis harap Catriona Ross buat macam tu hanya sekadar gurauan je sebab kita sepatutnya bersyukur dengan ciptaan Allah SWT kepada kita. Tak ada manusia yang sempurna di atas muka bumi ni tau.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Media Wayang


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top