Connect with us

“Bro Dengar Cerita Kau Pukul Bini” – Netizen

Umum

“Bro Dengar Cerita Kau Pukul Bini” – Netizen

Nampaknya suami kepada Lufya Omar, Dr. Che Muhmmad Hafiz Che Baharum kena serang dengan makcik bawang di ruangan komen Instagram baru-baru ni. Haih macam-macam hal lah korang ni! Baru sis tahu kenapa, rupa rupanya…


Mana taknya, isteri dia memuatnaik sebuah gambar membuat pengakuan tentang suaminya yang dah buat hal. Siap tulis ‘Luka kat badan tak sesakit luka kat dalam hati ni’. Adakah Lufya kena pukul dengan laki dia?

Hmm. Kesian pula sis tengok si Lufya kena pukul. Kita tunggu jelah suami dia memberi penjelasan pasal isu ni. Sis harap diorang boleh settle benda ni secara baik demi anak diorang. Atleast, kesian dekat anak tu perlukan kasih sayang daripada seorang ibu dan bapa.

Sumber: Astro Gempak

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Media Makan


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top