Connect with us

Bella Dally Tak Puas Hati Foto Kahwin Lama Disalahguna

Umum

Bella Dally Tak Puas Hati Foto Kahwin Lama Disalahguna

Korang nak tahu tak gambar perkahwinan Bella Dally dengan bekas suami, Nazim Othman viral di disunting dalam satu drama yang tengah tayang di televisyen. Memang patut pun Bella marah dengan pihak produksi sebab tak minta izin.

Korang nak tahu yang ni adalah drama Silang dimana pihak produksi menyunting gambar perkahwinan diaorang dulu. Muka Bella di ‘edit’ dan digantikan dengan muka Emma Maembong. Senang betul kerja korang ya? Korang ni seolah tak menghormati hak peribadi Bella tau.

Sheila Rusly meminta maaf di WhatsApp bagi pihak produksi kepada Bella sebab dah guna gambarnya tanpa izin. Menerusi perkongsian Bella, dia berharap lepas ni tak ada lagi mana-mana pihak yang ambil kesempatan dekat orang lain dan ambil jalan yang mudah.

Kalau korang tengok drama Silang ni, korang akan perasan gambar perkahwin Nazim Othman dan Bella Dally tetapi muka Bella digantikan dengan muka Emma. Hahahaha. Sesuka hati je diaorang ni. Harap selepas ni tak berlaku macam ni lagi ya.

+ Baca respon pembaca di Oh! Media.



Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top