Connect with us

“Azad Ada Skandal” – Eira Syazira

Umum

“Azad Ada Skandal” – Eira Syazira

Boleh pula si Azad Jazmin ni buat hal! Siapa je tak kenal Azad Jasmin yang suka buat lawak depan isterinya tetapi kali ini, amboi melampau! Sis pun terhibur tengok diorang berdua melawak di depan umum. Tak sah kalau tak buat perangai hahaha.


Baru-baru ni, isteri kepada Azad Jazmin iaitu Eira Syazira memuatnaik sebuah video di Instagramnya yang Azad tengah menyandar dekat badan seseorang perempuan. Sis ingatkan benda tu real, rupa-rupanya hahaha nasib baik ada cermin gais! Mana taknya, Eira gelak besar bila tengok gelagat Azad. Haih buat hal lah Pak Azad ni!

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Media Wayang


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

Trending

To Top