Connect with us

“Apo Hal Jauh Bona Tu Datin” – Netizen

Umum

“Apo Hal Jauh Bona Tu Datin” – Netizen

Baru-baru ini Datin Alyah memuatnaik sebuah gambar bersama family suaminya, Tok Ram. Dalam gambar tu, korang akan nampak Alyah berdiri di belakang Tok Ram. Sis tak faham kenapa pasal tu pun netizen nak jadikan tu sebagai satu isu.

A post shared by Alyah Abu Hasan (@alyah81) on


Haa kan Alyah dah balas balik! Tulah lain kali jangan sibuk tepi kain orang tau. Bitter sangat netizen ni, tak boleh tengok orang senang. Sofa tu pun dah penuh, takkanlah nak duduk atas riba budak-budak tu pula? Hahaha.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Media Makan


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top