Connect with us

Anak Che Ta Kena Demam Campak!

Umum

Anak Che Ta Kena Demam Campak!

Alahai, kesian Aaisyah Dhia Rana kena demam campak time umurnya 5 tahun! Sis dapat tahu berita ni pun menerusi akaun Instagramnya, @aaisyahdhiarana111. Tak apalah Aaisyah, awak nak besar dah tu, semua orang kena demam campak.


Kejap je tu nak baik. Lepas ni Aaisyah boleh bermain dengan kawan-kawan macam dulu. Hehehe. Rata-rata di ruangan komen, netizen berkongsi petua untuk penyakit demam campak dan mendoakan Aaisyah supaya cepat sembuh. Semoga cepat sembuh, sayang!



+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh Youtube!

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

Trending

To Top