Connect with us

Almy Nadia Mengamuk Dikritik Gemuk, Mengaku Tertekan

Umum

Almy Nadia Mengamuk Dikritik Gemuk, Mengaku Tertekan

Pelakon Almy Nadia semenjak dari ketika hamil agak berang apabila ramai yang persoalkan tentang tubuh badannya yang kian berubah menjadi gemuk.

Nampaknya, selepas bersalin Almy seolah-olah tidak mampu lagi menahan kesabarannya apabila sering dikritik gemuk seperti b**i walaupun baru dua bulan bersalin anak sulungnya.

Almy dilihat meluahkan rasa marahnya melalui laman sosial Instagram dan mengakui agak tertekan dengan situasi itu sehingga membuatkannya enggan keluar rumah.

“Agak stress yer!!!! Gila tak stress ke sana sini cakap aku gemok… Yess aku sedaq aku gemok.. Nih nak bgtau sat.. Masa aku mengandung aku 90kg overweight FaHAM.. Jd lps beranak aku turun pun sikit ja.. Ya aku akan kuruskan badan balik FAHAM!!! Sabaq sat naa.. Aku nih baru ja beranak baru 2 bulan FAHAM!!! fAHAM KA TAk skrg!!!FAHAM KA TAKkkk!!!!aku memang nak kurus.sapa taknak kurus.. Aku pun menyamph tgk bdn besaq mcm nih .. Sbb bdn besaq mcm nih aku penah kena hina kena caci.kena kutuk sbb gemok.. Mcm skrg org dok kata aku mengandung lg la.gemok mcm ba alif ba ya la.gemok nak mam laa.. Mcm2 korang kutuk aku.setiap pic aku korang kutuk aku.. Sampai aku naik menyampah n naik sawan.sampai aku boleh jd gila sampai takmau keluaq rumah.. Sedangkan aku ni masih menyusu badan anak aku baru berusia 2bulan.. Pikiaq ada otak ka tak!!!!!! Ini ja aku nak bgtau baca.pkiaq.. Toksah dok nak komen. Mcm diri baik sgt.”

Almy dan suaminya, Fizz Fairuz baru sahaja selesai meraikan majlis akikah anak sulung mereka Nur Afriana Ariana turut dikritik kerana majlis yang diadakan grand dan dianggap membazir bagi segelintir pihak.

OHMEDIA: Di media sosial ni ada sahaja benda tak kena dan dikritik tanpa menghiraukan perasaan orang lain.

—————————————————-

https://www.facebook.com/ohperfumenista 
Promosi hebat di Oh! Perfumenista
Hanya RM110 sahaja untuk 2 Perfume. FREE POSTAGE + FREE TESTER
Boleh campur brand
Whatsapp – 0122553390

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Mencipta Oh! Media sejak dari dalam perut mak lagi. Hi Awak!

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top