Connect with us

Adik Gigi Hadid Murtad?

Umum

Adik Gigi Hadid Murtad?

Korang kenal tak model Victoria Secret yang bernama Gigi Hadid and Bella Hadid tu? Bagi korang yang nak tahu sebenarnya diorang ni memang beragama Islam tau gais bukan beragama Christian. Ayah dia ni berasal dari negara Palestin dan mak dia pula berasal dari negara Amerika.

Mak ayah diorang ni memang dah bercerai. Baru-baru ini, adik kepada Gigi hadid dan Bella Hadid iaitu Anwar Hadid telah memeluk agama Christian. Maksud sis, dia murtad lah sebab dia memang asal beragama Islam terus menukar ke agama lain. Haih. Apa lah kau dah buat, Anwar oi?


Orang yang duduk Amerika ni biasanya memang cepat terpengaruh dan hidup diorang pun dah macam orang barat tau sampai hukum-hakam agama Islam pun diorang tak ambil kisah sangat. Lagi-lagi dengan agama sendiri boleh buat main-main. Alaa macam Zayn Malik tu…sekarang dah lain dah sis tengok dia.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Media Wayang


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top