Connect with us

Oh! Media

(Video) ‘Founder’ Kongsi Video Cium Mulut Adik Angkat, Konon Cara Keluarga Luah Rasa Kasih Sayang

Trending

(Video) ‘Founder’ Kongsi Video Cium Mulut Adik Angkat, Konon Cara Keluarga Luah Rasa Kasih Sayang

Pasti ramai yang menjadikan public figure sebagai idola kan? Kehidupan mereka yang serba lengkap dikongsi pada media sosial yang buatkan ramai yang ingin mengikut, tapi jangan sampai benda yang tak elok pun korang buat sekali sudah.

Kalau korang nak tahu, ada seorang founder peniagaan ni kelihatan sangat mesra dengan kanak-kanak lelaki. Mesra tak kisah sangat tapi ni sampai mencium mulut gais, dah kenapa? Dengan adik beradik pun rasanya kita tak buat macam tu, ye dak?

Kalau korang pernah perhatikan di akaun Tiktok founder tersebut sebelum di ban, bukan sekali je dia sebarkan video mencium kanak-kanak lelaki, tapi banyak gais. 

Menerusi akaun Twitter penceramah Akhi Fairuz Al-Jengkawi, beliau terkejut dan merasakan yang perkara ini sangatlah aneh sebab mencium lelaki dewasa sampai macam tu sekali. Bukan tu jer, beliau juga mengatakan yang berkemungkinan kanak-kanak dan remaja itu diganggu secara seksual.

Tapi memang pelik pun gais, lagipun tak masuk akal kalau cium mulut macam tu adalah cara meluahkan rasa kasih sayang. Macam-macam hal!

Kredit: Twitter Akhi Fairuz Al-Jengkawi

+ Baca respon pembaca di Facebook Oh! Media.

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral.

Comments

Lagi dalam kategori Trending

To Top