Connect with us

Zizan Dapat Selamatkan Pemandu Yang Tertidur Dalam Kereta

Umum

Zizan Dapat Selamatkan Pemandu Yang Tertidur Dalam Kereta

Pergh! Terbaik lah Zizan. Korang nak tahu tak sesuatu tak? Baru-baru ini, Zizan memuatnaik sebuah video yang sedang membantu orang awam untuk selamatkan pemandu yang tertidur dalam kereta tau! Haa macam ni lah yang kita nak.


Tak kiralah bangsa india, cina ataupun melayu tetapi kita kan duduk dekat Malaysia. So walau apa pun yang tejadi, kita sepatutnya bersatu menolong dan bekerjasama antara satu sama lain. Tahniah kepada rakyat Malaysia!


Oh ya, satu lagi sis nak pesan dekat korang semua. Kalau korang rasa penat sebab kerja terlebih masa, seeloknya korang rest secukupnya di rumah okay? Kalau korang rasa penat dan mengantuk, sis sarankan korang untuk buka tingkap kereta okay.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Youtube


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top