Connect with us

Oh! Media

“We Need More Of You” – Maya Karin

Umum

“We Need More Of You” – Maya Karin

Baru-baru ini, Maya Karin memuatnaik sebuah repost dari @perhilitan_malaysia di Instagramnya bahawa beliau sangat gembira dengan penangkapan enam orang pemburu haram yang berwarganegara Kemboja di kawasan Hutan Simpan Tembat, Hulu Terengganu, Terengganu.


Syabas OBK, PDRM dan NGO RIMBA! Sesuka hati diorang je masuk negara orang, lepas tu memburu haiwan liar. Amboi! Sis harap lepas ni pihak berkuasa dapat menangkap pemburu haram yang lebih ramai supaya tak ada lah haiwan liar terancam. Sis kesian dekat haiwan liar tu, diorang pun nak hidup juga.


+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh Youtube!

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

Trending

To Top