Connect with us

Wanita Jelaskan Hubungan Sebenar Dengan Aliff Aziz

Umum

Wanita Jelaskan Hubungan Sebenar Dengan Aliff Aziz

Nampaknya kisah Aliff Aziz ni masih lagi menjadi perbualan hangat di kalangan netizen. Setiap bulan ada je berita pasal dia kan? Hahaha. Baru-baru ini, Aliff Aziz ada upload gambar mesra bersama seorang perempuan yang cantik dimana gambar itu telah mencetuskan pelbagai spekulasi sampai netizen ingat yang Aliff dah move on dari bekas isteri dia, Bella Astillah.

Perempuan yang dekat dalam gambar bersama Aliff itu ialah Tika Sheikh dan dia menjelaskan hubungannya adalah cuma sepupu je. Tetapi yang peliknya, selepas gambar itu diviralkan, ada netizen sanggup memberi gambar tu kepada Bella dan dia tidak rasa terkesan langsung pun. Sis pun tak faham kenapa korang buat macam tu dekat Bella sedangkan diaorang dah bercerai.

Apa pun kita doa yang baik-baik jelah untuk Aliff Aziz dan Bella Astillah. Mungkin ada yang lebih baik untuk mereka berdua. Netizen pun janganlah jadi batu api sangat nak laga-lagakan orang. Bagi lah Bella tu move on dan jadi seorang ibu yang kuat untuk Ayden.

+ Baca respon pembaca di Oh! Media.


Oh! Makan

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top