Connect with us

Wanita Ini Tak Sangka Mesejnya Dibalas Selepas 4 Tahun Kematian Bapa

Umum

Wanita Ini Tak Sangka Mesejnya Dibalas Selepas 4 Tahun Kematian Bapa

Korang pernah hantar mesej dekat seseorang tak walaupun orang tu dah meninggal dunia? Bukan nak kata kita ni gila apabila kita buat perkara macam tu tetapi kadang-kadang kita rasa rindu dan teringin nak meluahkan sesuatu dekat si dia. Betul tak?

Baru-baru ini, ada seorang wanita yang bernama Chastity Patterson di Facebook memuatnaik beberapa gambar perbualan bersama mendiang ayahnya membuatkan netizen turut rasa sebak!

Cuba korang bayangkan…selama 4 tahun korang hantar mesej dekat nombor ayah korang selepas dia meninggal dunia dan akhirnya dia balas mesej korang. Apa korang nak buat?




Korang jangan terkejut okay! Tu sebenarnya bukan ayah dia tetapi seseorang lelaki yang tidak dikenali dah pakai nombor ayah dia. Yang Ohmedia pelik, lelaki tu pun kehilangan seorang anak perempuan tau.

Sumber: Chastity Patterson

+ Baca respon pembaca Oh! Media.

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top