Connect with us

(Video) Tikus Duduk Atas Ayam Tergantung Di Kedai Tomyam Bayan Lepas

Umum

(Video) Tikus Duduk Atas Ayam Tergantung Di Kedai Tomyam Bayan Lepas

Eee! Sis rasa nak muntah bila tengok tikus tu tengah syok makan ayam yang tergantung di sebuah kedai tomyam yang terletak di kawasan perindustrian Bayan Lepas. Orang Pulau Pinang mesti tahu kedai makan ni dekat mana kan?

Sebenarnya, semua kedai makan ada tikus tau tetapi…kalau korang rasa geli nak makan dekat luar lepas tengok video tu, seeloknya korang masak jelah sendiri dekat rumah. Senang. Bukan apa, kadangkala kita tak nampak kebersihan kedai tu macam mana.




Lagi-lagi kalau tukang masak tu masak makanan korang macam mana kan? Haa…kalau korang nak makan juga dekat luar, korang usya lah dulu diorang masak makanan korang macam mana. Jangan main bedal je pergi makan dekat kedai tu kalau orang kata sedap, kau pun nak pergi. Haha!

+ Baca respon pembaca Oh! Media


Oh Youtube


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top