Connect with us

(Video) Seekor Babi Pecah Masuk Kedai Gunting Rambut Di Perak

Umum

(Video) Seekor Babi Pecah Masuk Kedai Gunting Rambut Di Perak

Aduh, buat hal lah babi ni! Korang nak tahu tak ada satu video yang tular di Facebook seorang pengguna yang bernama Azirul Syafiq Sazali baru-baru ini mengenai seekor babi memecah masuk di sebuah kedai gunting rambut yang terletak di Bidor, Perak.




Kalau korang tengok video dekat atas ni, ada dua orang lelaki yang dipercayai pekerja Boss Barbershop Bidor tengah duduk dekat atas sofa. Secara tiba-tiba je, babi tu masuk. Tak pasal-pasal satu kedai kena samak. Hmm.

Mungkin babi pun nak gunting rambut kot bro? Huhuhu. Habis pintu tu sampai pecah dibuatnya! Tak apa lah bro. Ohmedia doakan perniagaan bro dimurahkan rezeki selepas ni. InsyaAllah, Amin.

Sumber: Azirul Syafiq Sazali

+ Baca respon pembaca Oh! Media


Oh! Youtube


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top