Connect with us

(Video) Mata Kucing Dicungkil Tersembul Keluar Hingga Merintih Kesakitan

Umum

(Video) Mata Kucing Dicungkil Tersembul Keluar Hingga Merintih Kesakitan

Sedihnya bila tengok Oyen merintih kesakitan atas sebab perbuatan manusia yang kejam ni. Tergamak betul ya dia mencungkil sampai tersembul keluar mata Oyen?




Sis harap orang yang buat Oyen tu akan mendapat balasan yang setimpal oleh Allah SWT. Kalau ya pun tak suka dengan kucing, tak perlu kot buat macam tu. Masih banyak lagi cara kau boleh buat daripada kau seksa makhluk Allah.

Sumber dari Twitter @faezfeilzhaLee

Hantarlah pergi tempat lain. Letak kucing tu dekat kedai makan ke ataupun bagi kucing dekat orang. Kan senang. Ni tak pasal-pasal dah dapat dosa secara free. Haih, korang jangan seksa kucing macam tu tau?

+ Baca respon pembaca Oh! Media


Oh Youtube



Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top