Connect with us

Oh! Media

(Video) Lelaki Mencetuskan Pergaduhan Di Tengah Jalan Raya Setelah Ditampar Seorang Wanita

Umum

(Video) Lelaki Mencetuskan Pergaduhan Di Tengah Jalan Raya Setelah Ditampar Seorang Wanita

Korang ada tengok tak video yang tular di media sosial baru-baru ini tentang beberapa orang yang terlibat dalam pergaduhan di tengah jalan raya? Ish, malu betul bila tengok diorang macam ni tau.

ADVERTISEMENT



Menerusi sebuah video yang dimuatnaik oleh seorang pengguna, @ikmalzaid di Twitter, korang boleh nampak sendiri siapa yang mencetuskan pergaduhan dulu. Amboi, kemain!



Kita pun tak tahu apa puncanya diorang bergaduh. Walau bagaimanapun, selepas kejadian itu, diorang sudahpun berjumpa secara baik dan saling bermohon maaf. Alhamdulillah, jangan gaduh lagi gais. Malu bila orang tularkan kita di media sosial.



Tetapi kan…cuba korang tengok mamat baju putih tu. Sis dengar cerita daripada warganet dia pernah terlibat dalam pergaduhan juga sebelum ni membelasah seorang doktor yang dipercayai mengadakan hubungan percintaan sulit (skandal) bersama isterinya.

+ Baca respon pembaca Oh! Media


Oh Youtube


Penjinak sepenuh masa di Oh! Media. Telah mencipta Oh! Media sejak dari dalam perut mak lagi. Hi Awak!

Comments

Lagi dalam kategori Umum

30 Hari Paling Trending

To Top