Connect with us

(Video) Lelaki Ini Meraung Kesedihan Bila Tengok Kucing Kesayangan Mati

Umum

(Video) Lelaki Ini Meraung Kesedihan Bila Tengok Kucing Kesayangan Mati

Korang tengok tak video yang tular baru-baru ni di media sosial mengenai seorang lelaki meraung kesedihan disebabkan kucing kesayangannya yang bernama Amy mati? Kalau korang belum tengok, boleh tengok dekat bawah ni okay.



Orang yang pernah jaga kucing je tahu perasaan dia macam mana bila kucing dia mati. Ya lah, dari kecil kita jaga sampailah kucing tu besar. Selama 5 tahun kucing teman kita, bermanja dengan kita, bermain dengan kita dan akhirnya…pergi buat selamanya.

Tabahlah, bro. Video yang dimuatnaik oleh @rimaulah2615 di Twitter itu telah mendapat 22.8k retweets dan 24.9k likes. Rata-rata netizen turut rasa sebak bila tengok video tu.

Sumber: @rimaulah2615

+ Baca respon pembaca Oh! Media.

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top