Connect with us

(Video) Kapal Terbang Terhempas Semasa Ingin ‘Landing’

Umum

(Video) Kapal Terbang Terhempas Semasa Ingin ‘Landing’

Baru-baru ini ada seorang pengguna, @BenYgTersakiti memuatnaik satu video di Twitter mengenai sebuah kapal terbang secara tiba-tiba terhempas sebelum mendarat. Ohmedia pun tak pasti lokasi kejadian tu di mana.



Apalah nasib penumpang dan anak kapal dalam kapal terbang tu kan? Bila tengok video tu balik, rasa macam angin pula yang membuatkan kapal terbang tu sampai terhempas. Kalau korang, apa pendapat korang?

Kejadian ni tiba-tiba mengingatkan Ohmedia dekat MH17 yang terjadi pada 17 Julai 2014 di Hrabove, Ukraine. Marilah kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah kepada diorang. Hmm.

+ Baca respon pembaca Oh! Media


Oh Youtube


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top