Connect with us

(Video) Gara-Gara Sekeping Gambar, Jurugambar Hampir Terjatuh Di Atas Bridesmaids

Umum

(Video) Gara-Gara Sekeping Gambar, Jurugambar Hampir Terjatuh Di Atas Bridesmaids

Setiap wanita mesti inginkan bridesmaids semasa hari perkahwinan kan? Baru-baru ini, ada seorang pengguna yang bernama @kylasaifullizam di Twitter berkongsi satu video mengenai seorang jurugambar hampir terjatuh di atas diorang gara-gara sekeping gambar.

Cuba korang tengok video dekat bawah ni. Nasib baiklah abang photographer tu tak jatuh atas diorang. Ohmedia banyak kali ulang tengok video tu sebab bridesmaids jerit macam nak runtuh bangunan. Hahaha!



Tweet yang dimuatnaik oleh @kylasaifullizam di Twitter tu telah mendapat 24.5k retweets dan 15.5k likes. Rata-rata netizen turut rasa terhibur melihat video tu.

Sumber: @kylasaifullizam

+ Baca respon pembaca Oh! Media

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top