Connect with us

(Video) Anak Kecil Nangis, Peluk Jenazah Ibu Buat Netizen Sebak!

Umum

(Video) Anak Kecil Nangis, Peluk Jenazah Ibu Buat Netizen Sebak!

Baru-baru ini, Ohmedia ada tengok satu post yang tular di Twitter, @inierlin mengenai seorang budak kecil menangis di depan jenazah ibunya. Hmm…terus meleleh air mata weh. Kejadian ini dipercayai terjadi di Indonesia.

Sumber dari Facebook: Insan Tonji

Kalau korang tengok video dekat bawah ni, budak kecil tu memanggil ibunya dengan panggilan ‘mama’. Ya Allah, Ohmedia tak sanggup nak tengok dia macam tu. Semoga awak kuat ya sayang? Biarlah mama awak berehat selamanya.



Selain itu, suaminya yang bernama Insan Tonji juga memuatnaik status mengenai pesanan terakhir arwah isterinya untuk anak perempuan diorang. Apapun, semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.

Sumber dari Facebook: Insan Tonji

Kalau korang nak tahu, ibunya meninggal dunia disebabkan asam lambung. Haa asam lambung tu apa? Asam lambung ni sebenarnya kalau dekat Malaysia dipanggil gastrik tau.

+ Baca respon pembaca Oh! Media


Oh! Youtube



Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top