Connect with us

“Vampire Ke Ni? Muka Tak Tua-Tua” – Netizen

Umum

“Vampire Ke Ni? Muka Tak Tua-Tua” – Netizen

Baru-baru ini, Amy Mastura menyambut Anniversary dengan suaminya, Alvin Tham Suffian sampaikan ramai netizen yang memuji bila Amy Mastura upload gambar throwback diaorang kahwin yang hampir memasuki dua dekad tu.

Nak bersyukur. Itu jer #alhamdulillah #amfcselamanya


Rata-rata ramai peminat Amy mendoakan jodoh diorang berpanjangan selain daripada memuji kecantikan wajah Amy yang sentiasa nampak muda dan yang peliknya, muka dia tak nampak tua pun. Sampaikan ada juga orang yang bertanya apa rahsianya untuk kekal awet muda.

Ya, tak ya juga. Sis pun perasan muka Amy Mastura tak pernah tua-tua pun. Cantik je muka dia. Apapun, happy annicersary Amy Mastura dan suami! Semoga berbahagia hingga ke Jannah. Amin.

+ Baca respon pembaca di Oh! Media.


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top