Connect with us

Lilin Bengkok & Punggung Herot, Uqasha Senrose Gagal Sunting Gambar!

Oh! Artis

Lilin Bengkok & Punggung Herot, Uqasha Senrose Gagal Sunting Gambar!

Apa dah jadi sebenarnya gais? Ohmedia baru jer buat tinjauan dekat laman Instagram milik pelakon jelita, Uqasha Senrose. Sebelum tu Ohmedia nak ucapkan selamat hari jadi kepada Uqasha yang ke-28 tahun.

Seronok bila tengok pelakon tu memuatnaik beberapa gambar sambutan hari jadinya bersama kawan-kawan dan keluarga tetapi ada sedikit tak kena dekat gambar tu sebab disunting secara keterlaluan.

Haih, 28 dah kita awak. Nak umur 18 balik hehe. Apa-apa pun Qasha alhamdulillah masih lagi diberi nyawa sihat tubuh badan dan masih disayangi hehe. Thank you so much my family without fail surprise kan Qasha every year. I love you guys so much. (Sampai tersalah edit sampai bengkok lilin hahahahha)



Habis lilin tu nampak bengkok dan punggung pun sampai kena herot. Kah! Ramai warganet rasa terhibur apabila melihat gambar yang disunting Qasha itu gagal. Tak apalah, Qasha. Lepas ni jangan buat lagi tau. Awak kena rasa confident sikit dengan diri awak tu.

OHMEDIA: KORANG PERNAH EDIT GAMBAR MACAM UQASHA TAK?

Kredit: Instagram

+ Baca respon pembaca kaki sunting gambar di Facebook Oh! Media.



Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Oh! Artis

Trending

To Top