Connect with us

“This Is What You Called People With Brain” – Netizen

Umum

“This Is What You Called People With Brain” – Netizen

Menerusi satu tweet dari @999Malaysia di Twitter mengenai pelajar SPM yang membanjiri di jalan Klebang, Melaka baru-baru ini, ada seorang pengguna yang bernama @hafsahzurani membalas tweet itu dengan sebuah video.



Video itu juga merupakan pelajar SPM dari Kolej Islam Sultan Alam Shah (KISAS) membaca doa seperti gaya ‘chant ragbi’ secara beramai-ramai. Wah, semangat betul bila tengok diorang ni. Sepatutnya pelajar macam ni lah patut dicontohi.

Bukannya naik motor merempit di tengah jalan. Lepas tu menganggu dan menyusahkan orang awam. Last-last polis datang. Ish memalukan! Banyak lagi cara korang boleh sambut dengan kawan-kawan korang kalau dah habis SPM tau. Sis harap perkara ni tak berulang lagi pada tahun hadapan.

+ Baca respon pembaca Oh! Media


Oh Youtube


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top