Connect with us

The Rock Dapat Kalahkan Pelakon Avengers? Biar Betul!?

Umum

The Rock Dapat Kalahkan Pelakon Avengers? Biar Betul!?

Psst…korang nak tahu tak Dwayne Johnson @ The Rock adalah bayaran yang paling tertinggi sebagai pelakon bagi tahun 2019 dengan jumlah pendapatan sebanyak USD89.4 juta. Gais, bayaran Avengers pun kalah tau dengan dia. Nampaknya The Rock ni memang power lah daripada jadi bergusti sampailah dia jadi pelakon.

Berlakon pun bukan macam pelakon kayu ya? Memang tak dinafikanlah sebab sis mengaku dia adalah pelakon yang paling hebat yang sis pernah tengok dan lagipun dia dapat mengalahkan pelakon utama Avengers iaitu Robert Downey Jr sebagai Ironman dan Chris Hemsworths sebagai Thor.

Pendapatan yang paling tertinggi di kedudukan kedua ialah Thor sebanyak USD76.4 juta dan yang kedudukan yang ketiga ialah Ironman sebanyak USD66 juta. Tahniah sis ucapkan kepada The Rock, IF YOU SMELL WHAT THE ROCK IS COOKING! Hehehe.

Sumber: Astro Gempak

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Moto Vlog


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top