Connect with us

“Sorry, I’m Not Interested” – Aishah Azman

Umum

“Sorry, I’m Not Interested” – Aishah Azman

Korang ingat lagi tak kisah pertunangan Syafie Naswip dan Aishah Azman putus di tengah jalan beberapa bulan yang lalu disebabkan Syafie dituduh melakukan hubungan songsang bersama seseorang sehingga dia membelasah Aishah? Fuh!

Masa tu gempar satu Malaysia weh sampai Syafie pun dikecam teruk dengan netizen. Bekas tunangnya, Aishah melakukan laporan polis terhadap Syafie untuk mengambil tindakan selanjutnya tetapi sekarang ni kes Aishah dan Syafie macam dah senyap je kan?

Sorry, I’m not interested.

Menurut laporan Astro Gempak, Aishah taknak mengulas terhadap kes tersebut. Hmm agak-agak diorang dah settle ke belum secara baik? Sis harap diorang dah makin baik lah. Bukan apa, sampai bila nak bergaduh macam ni dan bermasam muka? Minta maaf kan lebih elok.

Sumber: Astro Gempak

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh Youtube!

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top