Connect with us

“Saya Boleh Je Bantai Anda Semua. Takde Masalahpun Sebenarnya”- Fathiya Latif

Umum

“Saya Boleh Je Bantai Anda Semua. Takde Masalahpun Sebenarnya”- Fathiya Latif

Siapa jer takkenal Fathiya Latiff ni kan pelakon yang boleh dikatakan agak berbakat juga. Tahun lalu pelakon ini terlibat dalam satu kontroversi yang mengatakan dia mempunyai masalah mental. Sempena tahun baru 2020 ini Fathiya Latiff mengharapkan ada sinar baru untuk dirinya untuk terus bertahan dalam industri seni ini.

Sering menjadi kecaman oleh netizen gara-gara kontroversi yang melanda pelakon itu. Fathia akui kini lebih matang untuk berhadapan dengan segala kecaman yang terpalit pada dirinya. Katanya, netizen yag mengkritiknya tidaklah sempurna manapun.

“Kalau mereka (netizen) boleh cakap, saya pun boleh cakap balik pada mereka juga. Anda (netizen) siapa sebenarnya, anda pun bukanlah sempurna sangat.Saya boleh je bantai anda semula. Tak ada masalah pun sebenarnya. Tapi tak boleh keterlaluan dan melampaui batas juga,”

Netizen yang mengikuti social media Fathiya Latiff di Instagram mesti perasakan yang pelakon itu masih menutup ruang komen pada setiap gambar. Sebab Ohmedia juga ada mengikuti perkembangan selebriti tu. Apa yang Ohmedia tahu, pelakon itu dikatakan lebih selesa apabila ruang komen itu ditutup.

“Sekarang ini saya lebih selesa tutup ruangan komen di Instagram untuk mengawal diri sendiri.Dalam masa sama, sebenarnya bosan juga berbuat demikian, tetapi demi kerja. Apa-apa yang melibatkan kerja, saya akan berkongsi di Instagram,”

Sumber: Rotikaya

+Baca respon pembaca Oh! Media

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

Trending

To Top