Connect with us

“Saya Akan Membuat Sidang Media Segera Bagi Menjelaskan Perkara Sebenar” – Tajul Ariff

Umum

“Saya Akan Membuat Sidang Media Segera Bagi Menjelaskan Perkara Sebenar” – Tajul Ariff

Hari tu kecoh betul netizen menyebarkan gambar Tajul dengan perempuan yang didakwa sebagai isterinya yang tengah pregnant. Jap jap, Tajul dah berkahwin ke gais? Sis agak terkejut bila dengar berita ni.


Tajul memberitahu yang dia nak buat sidang media untuk menjelaskan dan menjawab semua persoalan korang selama ni. Lagipun dia tak ada niat pun nak sorok ataupun merahsiakan hal ni daripada sesiapa. Tak apa lah gais, kita tunggu je okay?

Buat masa sekarang ini, memang tak ada apa-apa yang saya boleh nak dikongsi kepada semua tapi bila sudah tiba masa yang sesuai, saya akan beritahu. InsyaAllah, saya akan adakan sidang media untuk perjelaskan apa yang menjadi tanda tanya selama ini. Bukan niat saya nak sorok atau rahsiakan daripada sesiapa. Segala persoalan itu bukan hanya saya seorang sahaja tapi ia melibatkan banyak pihak dan saya kena menjaga hati semua pihak.

Sumber: mStar

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Youtube


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top