Connect with us

Safiey Ilias Dipuji Netizen Kerana Kongsi Tips Menangis Waktu Solat

Umum

Safiey Ilias Dipuji Netizen Kerana Kongsi Tips Menangis Waktu Solat

Siapa je tak kenal Safiey Illias yang selalu kena kutuk, kena kecam dengan netizen kan? Sis dengar time syawal tahun lepas dia macam bagi bayangan yang tahun ni adalah tahun terakhir nak jadi perempuan. Hmm ya ke? Entah betul ke tak dia ni tapi kali ni dia dipuji dengan netizen sebab dia ada kongsi beberapa tips berkaitan dengan solat.

Ada tak dkt sini susah nk nangis masa tiap kali solat ?? Syinta®️nk bg tips ni . Tips ni lah yg buat @safieycosmetics_hq dalam seminggu lebih ada 31 stokis . Ada 3 lagi coming jadi stokis . . . Syinta®️amalkan doa ni lepas solat “Ya Allah kalau hari ini adalah hari terakhir solatku, kalo terakhir aku berdoa , Kau nk letak aku dimana Ya Allah? Neraka atau syurga ?? Aku takut nerakaMu Ya Allah… Allah yang Maha Pengampun, ampunkah dosaku. Terimalah segala amal ibadahkau . Terimalah segala doa dan redailah aku di dunia dan akhirat . Terimalah segala taubatku . Kau yang Maha Pengasih lagi Maha penyayang. Sungguh aku takut masuk ke neraka mu ya Allah apatah lagu seksaan kuburmu… aku belum hamba yang cukup sempurna dimataMu ya Allah . Banyak lagi solatku yang tidak aku ganti, begitu juga puasaku.. Aku Mohon ampun ya Allah.. apatah lagi banyak lagi dosa dosa ku sebanyak buih di laut.. Kau Ampunkan dosaku Ya Allah.. Kau angkatlah doaku ke langit tanpa hijab. Masukkan aku ke syurgaMu tanpa hisab…aku tahu aku hamba yang berdosa dan tidak layak untuj syurgaMu yang Mahal” . . . . Dan Allah menurunkan dua ayat: 1. Tidaklah dibenarkan bagi Nabi dan orang-orang yang beriman, meminta ampun bagi orang-orang musyrik, sekalipun orang itu kaum kerabat sendiri, sesudah nyata bagi mereka bahawa orang-orang musyrik itu adalah ahli neraka 2. Sesungguhnya Engkau (Wahai Muhammad) tidak berkuasa memberi hidayah petunjuk kepada sesiapa yang engkau kasihi (supaya ia menerima Islam), tetapi Allah jualah yang berkuasa memberi hidayah petunjuk kepada sesiapa yang dikehendakiNya (menurut undang-undang peraturanNya); dan Dia lah jua yang lebih mengetahui akan orang-orang yang (ada persediaan untuk) mendapat hidayah petunjuk (kepada memeluk Islam) . . #Dsiempire #apasalahsyinta #syintagila #safieycosmetics
A post shared by www.safieycosmetics.com (@safieyillias94) on

Banyak lagi solatku yang tidak aku ganti, begitu juga puasaku.. Aku Mohon ampun ya Allah.. apatah lagi banyak lagi dosa dosa ku sebanyak buih di laut.

Rata-rata ramai netizen yang puji dan berterima kasih dekat Safiey serta mendoakannya supaya hatinya cekal dan kuatkan iman untuk kembali kepada fitrah asalnya.

Sis harap ni bukan salah satu marketing dia nak promote produk dia macam dulu dan sis harap lepas ni dia dah tak jadi perempuan dah. Amin.

+ Baca respon pembaca di Oh! Media.



Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top