Connect with us

Pasangan Suami Isteri Bercerai Sebab Ubat Gigi? Seriously?!

Umum

Pasangan Suami Isteri Bercerai Sebab Ubat Gigi? Seriously?!

Mungkin korang dengar tajuk tu mesti tak masuk akal kan, tetapi sebenarnya itulah yang terjadi kepada pasangan suami isteri yang bercerai disebabkan ubat gigi. Aik, pelik kan? Padahal benda tu benda remeh je gais.

Menurut penulis dari Sinar Harian, pasangan itu asyik bergaduh sebab si isteri suka picit ubat gigi dari tengah dan suaminya pula suka picit dari belakang. Last-last diorang pun bercerai. See, benda kecil pun boleh buat sampai bercerai tau.

Si suami itu dikatakan suka picit ubat gigi dari belakang, manakala isterinya pula gemar picitnya dari tengah. Situasi itu kadangkala membuatkan pasangan berkenaan kerap bergaduh dan bermasam muka. Akhirnya, kes dibawa ke Mahkamah Syariah. Walaupun perkahwinan mereka cuba diselamatkan, namun akhirnya bercerai juga.

So, kepada pasangan yang sudah berkahwin dekat luar sana tu…korang janganlah bergaduh sebab benda kecil sampai korang rasa nak bercerai. Ingatlah, penceraian tu dibenci oleh Allah SWT tau.

Sumber: Sinar Harian

+ Baca respon pembaca Oh! Media


Oh! Youtube



Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top