Connect with us

“Ni Bukan Ayat Pancing” – Diana Danielle

Umum

“Ni Bukan Ayat Pancing” – Diana Danielle

Korang yang dah berkahwin beberapa tahun tu masih sama tak macam awal kenal dulu? Bila teringat balik semua kenangan bersama suami/isteri mesti indah belaka kan? Kekurangan masing-masing semua dah tahu sebab tu Allah ciptakan Adam dan Hawa untuk saling melengkapi kekurangan tu.


Baru-baru ini, Diana Danielle memuatnaik sebuah gambar throwback perkahwinan bersama Farid Kamil. Auch! Sweet sungguh pasangan ni. Walaupun diorang dah berkahwin selama 7 tahun, Diana mengaku masih banyak yang terasa indah-indah belaka bersama Farid.


Pasangan macam ni lah yang kita nak sentiasa ada time susah dan senang tau. Ingat, berapa lama korang berumahtangga pun tak semestinya semua benda jadi sempurna dan suami/isteri lah yang selalu ada dengan kita. Apapun, sis doakan agar Farid Kamil dan Diana Danielle berkekalan hingga ke Jannah. Amin.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh Youtube!

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top