Connect with us

“Muzik Kita Menuju Jahanam” – Netizen

Oh! Artis

“Muzik Kita Menuju Jahanam” – Netizen

Seminggu yang lalu, penyanyi Nabila Razali memuatnaik muzik video Peluang Kedua dan telah meraih tontonan lebih 5 juta. Apa yang lebih menarik, siap ada MK daripada kumpulan K-Clique. Kalau korang belum tengok, boleh tonton dekat bawah ni.




Walaubagaimanapun, lagu tersebut masih mendapat kecaman dan kritikan pedas daripada netizen. Malah ada seorang pengguna yang dikenali sebagai Khuzrin Kamarudin memberi kenyataan bahawa kualiti muzik pada zaman kini semakin menjunam.

Kita berada di zaman ‘views’ ialah kualiti dan penilaian juri ialah sampah. Sebab tu muzik kita menuju jahanam.

Posting itu telah mendapat pelbagai reaksi daripada pengguna media sosial di laman Twitter. Nak buat macam mana gais, sekarang kan zaman dah lain. Memang dah tak sama seperti dulu.

OHMEDIA: LEBIH BAIK JANGAN KECAM, NANTI VIEWS MAKIN NAIK. KAH!

Kredit: Youtube

+ Baca respon pembaca di Facebook Oh! Media.



Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Oh! Artis

To Top