Connect with us

Oh! Media

Masyarakat Mentaliti Kelas Ketiga Hampir Memusnahkan Taman Tasik Titiwangsa Yang Baru Dibuka

Umum

Masyarakat Mentaliti Kelas Ketiga Hampir Memusnahkan Taman Tasik Titiwangsa Yang Baru Dibuka

Sepertimana yang korang tahu Taman Tasik Titiwangsa yang baru saja dibuka untuk kegunaan orang awam tetapi telah dimusnahkan oleh masyarakat mentaliti kelas ketiga. Ish, korang memang tak sayang negara korang sendiri ke?

ADVERTISEMENT



Apa gunanya tong sampah yang dah letak dekat situ? Ohmedia agak pelik tengok masyarakat buang lampin bayi merata-rata. Kalau dia bawa balik takpun buang terus dalam tong sampah tak apa lah juga. Ini tak!

Cuba korang tengok negara lain, bersih je sebab diorang pandai jaga kebersihan negara diorang. Diorang pun tahu bila ada sampah je terus buang dalam tong sampah yang disediakan. Ish, korang tak rasa malu ke bila pelancong datang ke negara korang tengok sampah merata-rata?

Sumber: @kw_seriwilayah

+ Baca respon pembaca Oh! Media

Comments

Lagi dalam kategori Umum

30 Hari Paling Trending

Ke Atas