Connect with us

Lelaki Kurang Upaya Ini Buat Netizen Sebak!

Umum

Lelaki Kurang Upaya Ini Buat Netizen Sebak!

Ohmedia agak pelik dengan orang yang cukup sifat ni terutamanya perompak, pencuri dan peragut sebab diorang memang malas nak bekerja tau! Cuba korang tengok gambar yang dimuatnaik oleh page ViralMeletop dekat bawah ni dan korang nilailah sendiri.

Orang kurang upaya (OKU) yang menaiki motor tu pun sanggup mencari rezeki yang halal tau walaupun dia tak ada kaki. So, apa alasan yang kaki mencuri, merompak dan meragut ni?

Rata-rata netizen turut rasa sebak bila tengok gambar brader ni tau. Apapun, Ohmedia doakan agar brader ni dimurahkan rezeki selalu dan diberikan kesihatan yang baik. InsyaAllah, Amin.

Sumber: ViralMeletop

+ Baca respon pembaca Oh! Media.

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top