Connect with us

Oh! Media

“Lama-Lama Jadi Sampah” – Netizen

Umum

“Lama-Lama Jadi Sampah” – Netizen

Ramai betul netizen yang suka tengok Siti Sarah bagi surprise motor Ysuku yang dah dihias dekat Shuib tetapi lain pula jadinya bila ada sesetengah netizen dah mula menyampah dan rasa tak senang bila tengok diaorang. Peliknya korang ni.


Video terbaru diaorang tu menunjukkan yang motor Shuib ada dekat bengkel dan hiasan bunga yang Siti Sarah buat sebelum ni terpaksa buka sampaikan dia menjerit kuat. Ramai gila netizen kecam diaorang dan mengatakan tu adalah strategi diaorang je untuk cari attention viewers ke Youtube. Ada juga mengatakan, lakonan diaorang dah tak jadi dah sebab netizen dah bosan tengok videonya.

Walau bagaimanapun, ada juga sesetengah netizen yang cuba backup diaorang yang video tu dibuat untuk sekadar hiburan penonton dan peminat diaorang tetapi korang salah anggap kononnya untuk cari publisiti murahan. Apa lah korang ni macam budak-budak.

+ Baca respon pembaca di Oh! Media.



Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

Trending

To Top