Connect with us

Komik Kisah Kekejaman China Terhadap Etnik Uighur Buat Netizen Sebak!

Umum

Komik Kisah Kekejaman China Terhadap Etnik Uighur Buat Netizen Sebak!

Baru-baru ini, Ohmedia ada melihat satu post di Twitter, Osman Malek tentang kekejaman China terhadap seorang perempuan etnik Uighur yang bernama Mihrigul Tursun. Ini kisah benar tau gais! Haa korang bacalah komik dekat bawah ni.

Ohmedia tak faham betul kenapa China nak tangkap orang yang tak bersalah sampai bayi yang tak berdosa pun nak libatkan. Sedangkan Mihrigul Tursun tu tak ada rekod jenayah tau! Eh ni baru sikit korang baca. Ada sambungan lagi dekat bawah.

Pergh! Diorang ni memang tak ada hati berperikemanusiaan betul ya? Kesian Mihrigul kena tahan buat kali kedua dan dipukul dengan komunis dalam penjara. Dahlah kena paksa sembah ketua komunis, siap nyanyi lagi lagu diorang.

Entah apa lah diorang bagi ubat dan jenis injections setiap hari diorang bagi kan? Sampaikan ada perempuan mati dekat tempat tu sebab bleeding selama sebulan. Kejamnya diorang ni! Walaupun Mihrigul dapat balik ke rumahnya, ada dua pekerja masih nak ikut Mihrigul balik.

Diorang siap tinggal dan makan tau dalam rumah dia. Setiap kali Mihrigul nak keluar, diorang ikut je weh! Selepas tu, Mihrigul ditahan buat kali ketiga gais! Eee geramnya Ohmedia dekat diorang ni. Apa masalah diorang ya?

Sebenarnya, jenis injections dan ubat yang Mihrigul dapat dekat tempat tahanan tu adalah untuk mengelakkan kehamilan tau. Ish! So, jom sebarkan cerita tentang kekejaman China ni terhadap etnik Uighur. Kasi satu dunia tengok siapa yang jahat sebenarnya.

+ Baca respon pembaca Oh! Media


Oh! Youtube

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

Trending

To Top