Connect with us

“Kalau Boleh, Saya Nak Kurangkan Bercakap Mengenai Soal Peribadi” – Ruhainies

Umum

“Kalau Boleh, Saya Nak Kurangkan Bercakap Mengenai Soal Peribadi” – Ruhainies

Sepertimana yang korang tahu sebelum ni banyak betul kisah Ruhainies dan teman lelakinya, Mr. E kan? Kalau korang perasan kalau berita pasal Ruhainies je mesti berkait dengan Mr.E. Tambah pula kontroversi baru-baru ni!


Alaa kontroversi yang Mr.E suap nasi kandar guna pinggan dalam kereta Ferrari tu. Sekarang ni Ruhainies macam nak kurangkan bercakap hal peribadi bersama Mr. E dan lebih fokuskan kepada karier. Lagipun, dia selalu menjawab soalan dari pihak media, so no wonder lah dia asyik cakap pasal kisah peribadi.

Kalau boleh, saya nak kurangkan bercakap mengenai soal peribadi. Selepas ini, saya mahu lebihkan bercakap soal karier. Sejujurnya, saya sedar kisah hubungan cinta saya lebih diperkatakan berbanding cerita berkaitan kerjaya. Bila orang tanya saya mengenai kisah peribadi, terutamanya pihak wartawan, memang saya akan jawab. Bukan saya yang cari, mereka yang bertanya. Saya hanya menjawab dan faham dengan niat mereka. Tetapi, jika ada netizen yang bertanya di laman sosial, memang saya tak ‘reply’ persoalan mereka.

Sumber: Astro Gempak

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Media Public


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top