Connect with us

Jiran Lempar Barang Ke Rumah Sebelah

Umum

Jiran Lempar Barang Ke Rumah Sebelah

Menerusi sebuah video yang dimuatnaik oleh @My_CrimeWatch di Twitter, ada seseorang wanita melemparkan barang ke rumah jiran sebelahnya. Cuba korang tengok video dekat bawah ni.



Ish, akak tu nampak macam tak puas hati je. Sis pun tak tahu apa sebab dia nak buat macam tu. Korang pernah tak dapat jiran yang bermasalah? Cuba share sikit pengalaman korang. Setakat ni, jiran sis suka buat hal masing-masing. Alhamdulillah.

+ Baca respon pembaca Oh! Media


Oh Youtube


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top