Connect with us

(Video) Izara Aishah Bakal Timang Cahaya Mata

Umum

(Video) Izara Aishah Bakal Timang Cahaya Mata

Wah, siapa je tak kenal pelakon jelita iaitu Izara Aishah yang baru je mengesahkan bahawa dia sedang hamil 6 bulan. Baru-baru ini, Izara memuatnaik satu video di Instagramnya, @izaraaishahofficial menunjukkan ‘baby bump’.

A post shared by Izara Aishah Adib (@izaraaishahofficial) on


Menurut Harian Metro, dia akan bersalin pada bulan April ni gais. Eee tak sabar nak tengok anak dia! Mesti comel kan macam mommy dan daddy dia? Kalau korang nak tahu, Izara berkahwin dengan anak tiri Tokti, Adib Khalid pada 17 November 2017.

Alhamdulillah, Allah makbulkan doa saya dan suami. Pastinya berita sebegini ditunggu oleh setiap pasangan yang berkahwin. Cuma, sebelum ini saya dan suami memang merancang. Kalau boleh pada awal perkahwinan kami ingin menikmati momen berdua dulu. Apabila disahkan mengandung, tentu saja ia sesuatu yang menggembirakan. Tapi, saya simpan dulu sebab masih terlalu awal nak berkongsi. Apa saja boleh terjadi ketika itu. Jadi sekarang ini waktu sesuai untuk berkongsi. Doakan semoga segalanya dipermudahkan

Sumber: Harian Metro

+ Baca respon pembaca Oh! Media


Oh! Youtube


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top